Flaps

Ochraniacze dętek z gumy stosuje się w celu eliminacji uszkodzeń dętek powstających na styku z felgą. Ochraniacze sprawdzają się szczególnie w trudnych warunkach, gdzie proces produkcji wymaga ciągłej eksploatacji maszyn i pojazdów . Ochraniacze zostały zaprojektowane tak, aby kąt nachylenia krawędzi nie powodował przetarć dętki. Staranny i precyzyjny proces produkcji oraz kontrola jakości eliminuje ochraniacze na powierzchni, których występują zgrubienia powodujące uszkodzenia dętki w czasie eksploatacji.

Ochraniacz

SYMBOL OCHRANIACZA A - 8 B - 9 C - 10 C - 13 C - 15 F - 18A C - 20 E - 20 F - 20 G - 20 475 - 533 F - 24 F - 25 F- 25A
ZASTOSOWANIE DO OPON 5.00 - 8 5.00 - 9
6.00 - 9
6.50 - 10 23 x 5
7.50 - 13
7.50 - 15
8.25 - 15
28x9 - 15
12.00 - 18
13.00 - 18
6.50 - 20
7.00 - 20
8.25 - 20
9.00 - 20
10.00 - 20
11.00 - 20
12.00 - 20
14.00 - 20 1300 x 530 - 533 12.00 - 24
13.00 - 24
14.00 - 24
23.5 - 25 20.5 - 25
WYMIARY OCHRANIACZA (mm) - Π D 635±3 716±3 798±5 1044±5 1218±5 1430±10 1600±10 1600±10 1600±10 1600±10 1620±10 1916±10 1960±10 1960±10
WYMIARY OCHRANIACZA (mm) - S 75±3 105±3 130±5 130±5 142±5 220±10 130±10 180±10 220±10 265±10 475±10 220±10 500±10 430±10
WYMIARY OCHRANIACZA (mm) - d 10 10 12 13,5 13,5 13,5 13,5 13,5 13,5 13,5 11 16,5 16 16
WYMIARY OCHRANIACZA (mm) - B 11 14 12,5 0
20
0 0 0 0 0 0 95 0 0 0
WYMIARY OCHRANIACZA (mm) - G±1 4 5 4 5 6 6 6 6 6 7 8 10 10 8
WYMIARY OCHRANIACZA (mm) - G1±1 7 8 6 7,5 12 12 12 12 12 13 11 16 16 14
Solid tyres bonded with hub-wheel
Brake tube 217×64
Solid tyres bonded with ring-whell
Flat clutch tube 355/210×12
Flat clutch tube 300/180×12
Flat clutch tube 170/90×10
Shock absorbers with metal protector type AKSS
Shock absorbers without metal protector type AKSS
Vulcanization membranes for retreading tyres
Vulcanization membranes

Contact

Have a question?

Tell us what you need. Our advisor will answer all your questions.

Contact us

Ask a question